Web, který prodává - TREND Marketing Summit 2015



  1. Web, který prodává. Odhalte základní nedostatky webových prezentací.

  2. VÝZNAM WEBDESIGNU. Web předkládá informace. Web pomáhá zobrazit obsah. Web pomáhá vést k akci. Web přesvědčuje k akci (i když to návštěvník netuší).
  3.  Stránky nečteme, ale prohlížíme (skenujeme pohledem).  Neprovádíme optimální výběry, ale děláme kompromisy.  Nebádáme nad tím, jak věci fungují, jednoduše to „nějak uděláme“. Angl.: Don´t make me think, 2000. 3 základní skutečnosti o chování uživatelů na webech:
  4. Několik důležitých čísel:  50–500 ms je čas, kdy se vytvoří první dojem k webu.  25% návštěvníků odchází, pokud se do 4 sekund požadovaný obsah nezobrazí na obrazovce.  80% času tráví návštěvníci nad přehybem stránky (above the fold).
  5. Zákazníky nikdo k cíli netlačí.
  6. Příklady základních hříchů.
  7. Neodvádějte od konverzního cíle. vwo.com/blog/a-b-testing-case-study-navigation-menu/
  8. Účel a cíl udržujte zřetelný. vwo.com/blog/best-practices-case-study/
  9. Zvyšujte důvěryhodnost webu. vwo.com/blog/increase-in-sales/
  10. Na mobilní zařízení s rozvahou. vwo.com/blog/wp-content/uploads/2014/09/desktop_webpage.png
  11. Čistý tvar call to action. s3.amazonaws.com/optimizely-marketing/customer-stories/fab-casestudy.pdf
  12. Přehlednost a obrázky prodávají. vwo.com/blog/larger-product-images-increase-conversion-rate/
  13. Nebojte se radikálních změn. blog.optimizely.com/2013/11/26/spreadshirt_redesign_case_study/
  14. I košík musí mít svůj cíl.
  15. Děkuji všem za pozornost. https://cz.linkedin.com/in/ivokylian https://twitter.com/IvoKylian


http://www.slideshare.net/IvoKylian/efektivn-online-prezentace