Optimalizace konverzního poměru

internetový marketing Brno

Investice do optimalizace konverzního poměru (CRO) se brzy vyplatí. Návštěvníky nestačí na váš web pouze přivést. Musí být schopni provést konverzní akci. Můžete až násobně zvýšit zisky. Na první pohled nevýznamná změna může pro vás znamenat zvýšení poptávek o desítky procent.

Kontaktujte mne Mé reference

Desítky referencí. První konzultace zdarma.


Zvyšování konverzního poměru má krátkou dobu návratnosti investic do analýzy a technicko-obsahových úprav webu. Ty se vám mohou vrátit i v horizontu několika týdnů.

Pokud nemáte web v pořádku, zákazníky to může blokovat při vykonávání požadovaných akcí (nákup zboží nebo služeb, zanechání e-mailové adresy, vyplnění kontaktního formuláře, provedení kontaktního telefonátu apod.).

Vy i vaši vývojáři trávíte na vašem webu velké množství času. Vytvoříte si "slepotu" a spoustu věcí přehlédnete nebo je vás nenapadne použít je jiným způsobem.

Vy tak zbytečně vyhazujete peníze za marketingové kanály, které návštěvníky na web přivedly, ale nestali se v požadované míře vašimi zákazníky.


CRO analýza

  • analýza uživatelské přívětivosti webů a e-shopů
  • zlepšení směřování všech návštěvníků ke konverzním cílů
  • zvýšení konverzního poměru webu nebo e-shopu
  • přesah následných úprav po CRO auditu do zlepšeného výkonu SEO a PPC
  • vizualizace zlepšených typových stránek vašeho webu
  • dokument je zcela individuální, obvyklý rozsah je 50-60 stránek

Více o mně na profilech LinkedIn a Navolnenoze.cz

Kontaktujte mne Mé reference

Desítky referencí. První konzultace zdarma.

Konzultant online marketingu Specializace na SEO a UX