
Mé dlouholeté zkušenosti z webové analytiky mohu přenést na vás nebo na vaše spolupracovníky. Školení je určeno pro freelancery, úřady, majitele firem i zaměstnance.
Omlouvám se. Školení práce a porozumnění GA4 dělám aktuálně jen u klientů, se kterými dlouhodobě pracuji na SEO. Jsem tak schopen více na míru řešit požadavky nejen na znalosti, ale také na rovnou akceptovatelné výstupy, které mají za cíl zvýšit konverzní efektivitu webů.
Nemějte obavy z Google Analytics 4, využijte mé školení
Pro workshop Google Analytics 4 a základů webové analytiky bych vám mohl být k dispozici online nebo offline přímo u vás. Vstoupíte tak do světa nové webové analytiky. Naučíte se tento oblíbený nástroj používat, pochopíte souvislosti mezi sbíranými čísly a vaším webem (e-shopem).
Zjistěte, co jde a má smysl měřit a poté vyhodnocovat. Dělal jsem v poslední době několik úspěšných školení pro e-commerce, z oblasti cestovního ruchu (Slovácko v pohybu, Destinace Brněnsko, KROMĚŘÍŽSKO - sdružení pro cestovní ruch, Travelbakers...), komunální sféry (Město Hodonín, Město Pohořelice, sdružení obcí Čistá Jihlava) nebo na akademické půdě (Akademie věd ČR).
Vím tedy, co posluchače workshopů zajímá a co je jim prospěšné.
V úvodní části bychom se podívali na obecné základy pro vyhodnocování údajů z Google Analytics 4. A v další části bychom procházeli přímo váš GA účet a současně i váš konkrétní web. Tedy bychom pracovali přímo na vašich datech a vyvozovali z nich na místě závěry s přidanou hodnotou v efektivnější webové prezentaci.
Školení vás naučí přemýšlet, dívat se na data s odstupem a nesklouznout tak k mylným interpretacím.
Školení je vhodné i pro uživatele, kteří přechází z Universal Analytics na Google Analytics 4. Stará služba přestane 1. července 2023 zpracovávat data!

Školení webové analytiky na vašich datech
- osobní a individuální proškolení jednotlivců i skupin (ve firmách, úřadech, spolcích, neziskovkách,...)
- naučte se pracovat s Google Analytics 4 a zejména pochopit v souvislostech s chováním návštěvníků na vašich webech a e-shopech
Jako freelancer poskytuji řadu služeb, včetně marketingového poradenství a školení SEO. Můžete se zúčastnit některé z mých prezentací nebo si domluvit, že vystoupím ve vaší firmě nebo organizaci. Podívejte se na mé reference a začněte okamžitě zlepšovat výkon svých stránek.
Co se se mnou můžete naučit (dle domluveného rozsahu):
- Online marketing a vztahy mezi online kanály (multichannel, framework STDC)
- Co je to webová analytika (logické principy analytiky, jaké analytické nástroje pro weby jsou ve světě používány)
- Poznáte používané metriky (vysvětlení a upozornění na časté chyby v pochopení metrik)
- Jak spustit měření přes Google Analytics 4 (implementace měřících kódů)
- Jak nastavit Google Analytics 4 (filtry, události, konverze)
- Jak přidat další uživatele (doplnění nebo smazání uživatele, nastavení uživatelských rolí)
- Pochopíte sbíraná data a souvislosti (na vašich statistikách i na mnoha dalších reálných případech)
- Jak propojit GA 4 s často používanými nástroji (Google Search Console, Google Ads - Adwords)
- Měření elektronického obchodu - e-commerce (vyhodnocování)
- Jak odhalit chyby v nasbíraných datech
- Vyhodnocování výkonů mezi jednotlivými kanály (Google Analytics 4 a atribuční modely)
- Optimalizace vstupních stránek (vyhledání a navržení zlepšení)
- Jak správně postupovat při tvorbě nového webu nebo při redesignu z pohledu webové analytiky


Komu je mé školení GA4 určeno?
Školení Google Analytics 4 je určeno freelancerům v marketingu, copywriterům, začínajícím i pokročilým konzultantům, online marketérům v e-shopech a obsahových portálech. Stejně tak je vhodné pro zaměstnance agentur, firem a neziskových organizací.
Cena školení GA4: individuální podle rozsahu a místa konání, kontaktujte mne
Místo konání školení: volitelně u vás v kanceláři, sále nebo posluchárně, Impact Hub Brno, Centrum Skleňák Kyjov
Varianty školení
Individuální školení Google Analytics 4
- školení až pro 3 účastníky (online)
- obecné základy GA4 + vaše konkrétní otázky
- délka 2 hodiny
- cena od 6 000 Kč bez DPH
Firemní školení Google Analytics 4
- projdeme si základy analytiky a naučíme se GA4 využívat ke své práci (online, offline)
- školení je připraveno na míru
- školení je zaměřeno prakticky, tedy většina času je přímo v GA
- až 12 účastníků
- délka 4-6 hodin
- cena od 14 000 Kč bez DPH
Proč si objednat školení u mne?
Mé školení v oblasti webové analytiky, GA4 a online marketingu vám poskytnou podrobné znalosti přizpůsobené vašim potřebám.
- Mám reálné dlouholeté zkušenosti s výukou, které dokládám referencemi.
- Spolupracuji s národními i nadnárodními firmami.
- Znám B2B i B2C charakteristiky v ČR i na Slovensku.
- Mám přesah i do UX a optimalizace konverzního poměru.
- Nebudete jedni z desítek anonymních agenturních klientů, ale jedni z užšího okruhu firem, se kterými spolupracuji na školeních.
- Neuzavírám dlouhodobé smlouvy. Potvrzení důvěry přes NDA je samozřejmě možné.
Více o mně na profilech LinkedIn a Navolnenoze.cz

Osvědčený SEO copywriting pro weby a e-shopy vás naučím během praktického školení. Školení je určeno pro freelancery, tvůrce obsahu, SEO konzultanty, majitele firem i zaměstnance.
Školení psaní efektivního SEO obsahu
Potřebujete vytvářet obsah pro svůj web nebo e-shop s ohledem na vyhledávače a současně si přejete prodávat? Musíte návštěvníky přirozeně přesvědčit, aby nakoupili právě u vás. Jedním z důvodů může být kvalitní SEO copywriting. Na internetu čteme jinak než z papíru. Člověk pátrá očima po stránkách (skenuje). Proto má tvorba obsahu svá pravidla.
Při copywritingu dbáme na návštěvníky, ale také na SEO (optimalizaci pro vyhledávače) v souladu se stanovenými klíčovými slovy. Tím se zvyšuje návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznamu s dohledatelností i na longtailové výrazy.
- osobní a individuální proškolení jednotlivců i skupin
- naučíte se pracovat s obsahem a zejména pochopíte v souvislostech s chováním návštěvníků na webech a e-shopech
- posunu vás v rámci copywritingu ještě o krok blíže návštěvě webu z organického vyhledávání - tím je psaní lákavých a funkčních metatagů title a description
Co se se mnou můžete naučit (dle domluveného rozsahu):
- Co jsou schopni copywriteři ze své pozice zajistit v SERPu vyhledávání
- Základy crawling a indexace obsahu (interní linky, duplicity obsahu,...)
- Operátory vyhledávačů site: a cache: (ukázky a aplikace)
- Screaming frog (v bezplatné verzi pro copywritery)
- Psaní obsahu (technicky hezky v editoru, efektivně obsahově)
- Bezpečnost pro zákazníky (šifrování přenosu, https)
- Siteliner (duplicity, unikátnost bloků obsahu v rámci webu)
- Aplikace Collabim (náhled a vysvětlení využití nástroje pro copywriting)
- Typové stránky (určení cílů stránek a jak zlepšit plnění těchto cílů)
- Google Analytics 4 (co je to, princip měření dat)
- Základní metriky v GA (návštěva vs. uživatel, míra okamžitého opuštění, průměrná doba trvání návštěvy, procento odchodů, procento nových návštěv, zobrazení stránky, unikátní zobrazení stránky, konverzní poměr a další)
- Přehledy v Google Analytics 4 vhodné pro copywriting (rozložení informací, základní návyky apod.)


Školení SEO copywritingu je určeno freelancerům v marketingu, copywriterům, začínajícím i pokročilým konzultantům, online marketérům v e-shopech a obsahových portálech. Stejně tak je vhodné pro zaměstnance agentur, firem a neziskových organizací.
Cena školení: individuální podle rozsahu, kontaktujte mne
Místo konání školení: volitelně u vás v kanceláři nebo posluchárně, Impact Hub Brno, Centrum Skleňák Kyjov
Tereza Nováková
Více o mně na profilech LinkedIn a Navolnenoze.cz

Mé dlouholeté zkušenosti z optimalizace pro vyhledávače mohu přenést na vás a na vaše spolupracovníky. Školení je určeno pro freelancery, zaměstnance agentur, firem nebo neziskovek.
SEO je složité, ale mohu vám kvalitním praktickým školením pomoci.
Jmenuji se Ivo Kylián a mohu vás školením na míru provést různými metodikami a technikami, kdy spolu získáme potřebnou výkonnost webů a e-shopů vaší společnosti skrze SEO. Mé zkušenosti umožní efektivní osobní nebo individuální proškolení jednotlivců i skupin ve formě praktického workshopu SEO pro začátečníky.
Jako freelancer poskytuji celou řadu služeb, včetně SEO poradenství. Můžete se zúčastnit některé z mých prezentací nebo si domluvit, že vás naučím SEO rovnou ve vaší firmě. Podívejte se na mé reference a začněte okamžitě sami zlepšovat výkon svých stránek.
SEO školení na praktických příkladech
Protože se věnuji na školeních optimalizace pro vyhledávače každému účastníkovi individuálně a příklady rozebírám na konkrétních webech, proto preferuji cílená školení na míru před obecnými. Individuální proškolení v SEO je ideální, pokud se bude pracovat s důvěrnými daty (Google Analytics 4, Google Search Console, CMS). V takovém případě domlouvám délku i obsah podle stanovených potřeb.
- proškolení jednotlivců i menších skupin i ve formě online nebo offline workshopu
- příprava vašich SEO juniorů k běžné práci na optimalizaci e-shopů a portálů
- představení konkrétních praktických ukázek od zkušeného SEO konzultanta se znalostí českého a slovenského internetu (reference a doporučení od klientů)
- nahlédněte na optimalizaci pro vyhledávače i s přesahem k UX a zlepšení skóre kvality v Adwords (kvalita vstupních stránek je jedním z kritérií vytváření ceny za proklik)
Není problém doložit kontaktními osobami.
Jak se naučit SEO? Znalost optimalizačních faktorů, které ovlivňují vaše umístění a míru zobrazení ve výsledcích vyhledávače Google, Seznam nebo Bing, vás nasměřuje správným směrem při vytváření strategie SEO a online marketingu.
Co se se mnou můžete naučit (dle domluveného rozsahu):
- Online marketing a zařazení SEO mezi online kanály (multichannel, framework STDC)
- Jak fungují weby (jak funguje celý proces od dotazu klienta až po zobrazení výsledku, stavové kódy)
- Co jsou vyhledávače (tržní podíly vyhledávačů v ČR a ve světě, jaké vyhledávače ve světě existují)
- Jak fungují vyhledávače (crawling, indexace, signály, rozhodovací stromy, SERP)
- Základy k crawl budgetu (ochota vyhledávačů váš web procházet, možno i samostatná přednáška)
- Pro které weby je SEO vhodné (u kterých je přínos největší)
- Co je to analýza klíčových slov (základy vytváření a interpretace)
- Použití poznatků SEO a informační architektura webu
- Práce s nástroji vyhledávačů (Google Search Console, Seznam Webmaster, Bing Webmaster Tools, Google Insights, Google Lighthouse a dalšími)
- Analýza odkazového profilu (zobrazení zpětných odkazů přes Majestic, GSC a další)
- Základy linkbuilingu (co znamená, co přináší a je se při získávání zpětných odkazů postupuje)
- Analýza a stínování konkurence (využijte získaná data o zpětných odkazech konkurence pro svůj prospěch)
- Jak se zbavit vlivu špatných zpětných odkazů (jejich identifikace a odstranění, disavow soubor)
- Plné využití nástroje Screaming frog SEO spider (crawling webu "nezávislým nástrojem" pro identifikaci technických a některých obsahových nedostatků)
- Plné využití nástroje Marketing Miner (posouzení webu nástrojem pro identifikaci technických a obsahových nedostatků)
- Technické SEO (kanonizace, stránkování, interní prolinkování, filtrace, soubor robots.txt, sitemapy, noindex, nofollow, osnovy a mnohé další)
- Implementace https (správný postup, testování a vyhodnocení přechodu na https)
- Rychlost a stabilita webu (měření a vyhodnocování rychlosti i stability webu na desktopech a mobilních zařízeních)
- Analýza access logů jako detailní analýza návštěv webu roboty (crawlery) a lidmi
- Jak odhalit a řešit penalizaci
- Zvýraznění se v SERPu (strukturovaná data, efektivní metatagy)
- Lokální SEO (dohledatelnost místních firem ve vyhledávačích)
- Měření vašich pozic ve vyhledávačích přes nástroj Collabim (vyhodnocování vývoje a dalších neméně důležitých vlastností a metrik)
- Vyhodnocování výkonu SEO mezi ostatními kanály (Google Analytics, atribuční modely)
- Vztah mezi SEO a UX (vliv použitelnosti webu na výkon optimalizace pro vyhledávače)
- Optimalizace vstupních stránek (heatmapy, A/B testování, výstupy z Google Analytics)
- Jak správně postupovat při tvorbě nového webu nebo při redesignu z pohledu SEO
- Jak efektivně zadávat úkoly programátorům
Komu je SEO kurz určen?
Školení je určeno freelancerům v marketingu, copywriterům, začínajícím SEO konzultantům, online marketérům v e-shopech a obsahových portálech. Stejně tak je vhodné pro zaměstnance agentur, firem a neziskových organizací.
Cena kurzu pro začátečníky: individuální podle rozsahu, při vícedenních kurzech sleva, kontaktujte mne.
Místo konání: volitelně u vás v kanceláři nebo posluchárně, Impact Hub Brno, Centrum Skleňák Kyjov
Proč si objednat SEO školení pro začátečníky u mne?
Mé školení v oblasti SEO a webového online marketingu vám poskytnou podrobné znalosti přizpůsobené vašemu podnikání. Následné možné konzultace vám přinesou další účinné postupy pro zlepšení organické výkonnosti vašich stránek. Své stránky můžete začít vylepšovat okamžitě. S nadšením pomáhám klientům co nejlépe využít dostupné nástroje pro SEO.
- Mám reálné dlouholeté zkušenosti s praktickou výukou, které dokládám referencemi.
- Spolupracuji s národními i nadnárodními firmami.
- Jsem vyhledáván i jako školitel základů webové analytiky.
- Znám B2B i B2C charakteristiky v ČR i na Slovensku.
- Mám přesah i do UX a optimalizace konverzního poměru.
- Nebudete jedni z desítek anonymních agenturních klientů, ale jedni z užšího okruhu firem, se kterými spolupracuji.
- Spolupráce na SEO (optimalizaci pro vyhledávače) může pokračovat. Neuzavírám dlouhodobé smlouvy. Za svoji práci si ručím. Nehledám písemný úvazek, ale oboustrannou spolupráci, která umožní oběma stranám společně růst. Potvrzení důvěry přes NDA je samozřejmě možné.
Jako certifikovaný SEO specialista Collabimu také spolupracuji na on-line individuálním SEO kurz Collabimu, kde mne můžete zastihnout i při školení 1 na jednoho. Při poptávce mě přímo kontaktujte.
Tereza Nováková

Školení pro SEO jako Brno

Školení Akademie věd ČR
Pokud si myslíte, že potřebujete pouze analýzu webu bez proškolení v SEO, kontaktujte mne pro komplexní SEO analýzu, technickou SEO analýzu nebo mou dlouhodobější SEO správu.
Více o mně na profilech LinkedIn a Navolnenoze.cz

Mé dlouholeté zkušenosti z optimalizace pro vyhledávače (SEO) a webové analytiky mohu přenést na vás nebo na vaše spolupracovníky.
Abych mohl s klienty spolupracovat, musím zpracovávat některé osobní údaje. Správcem osobních údajů ve vztahu k tomuto webu je Mgr. Ivo Kylián, IČO: 75820480, se sídlem Vrchlického 325/18, Kyjov, telefon: 776 079 067, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Vaše osobní údaje zpracovávám pro následující účely:
- Vyřízení poptávky a objednávky mých marketingových služeb.
- Abych mohl řešit vaše požadavky, zpracovávám vaše jméno a příjmení, e-mail nebo telefonní číslo.
- Pro lepší kvalitu mých služeb spolupracuji s některými zpracovateli, kterým mohou být vaše data zpřístupněna. Ke zpřístupnění dochází výhradně v souvislosti se službami mého webu a pouze v nezbytném rozsahu. Těmito zpracovateli jsou: Google, Mailchimp a Smartsupp. Nikomu dalšímu osobní údaje bez vašeho výslovného souhlasu neposkytuji.