Případové studie k SEO, optimalizaci pro vyhledávače

iPneu.cz: organická návštěvnost navýšena o 90 %

organická návštěvnost navýšena o 90 %

Pro e-shopy specializující se na prodej pneumatik a disků je nejdůležitější sezónní prodej. Zimní sezóna začíná pravidelně v září. Letní sezóna startuje v jarních měsících. Po roce a půl spolupráce s internetovým obchodem www.ipneu.cz se podařilo navýšit návštěvnost z organického (tedy neplaceného) vyhledávání o více než 90 %.

Číst dál...

Euroline.cz: SEO přineslo vyšší návštěvnost o 48 %

Po roce a půl spolupráce s firmou Euroline Bohemia s.r.o. v oblasti SEO se zvedla návštěvnost webu z organického vyhledávání o 48 %. Tím se organické přístupy staly hlavním zdrojem návštěvnosti webu a dopokryly klesající trend v zájmu o výstavbu typových rodinných domů.

Číst dál...