Články
Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.
Jak optimalizovat web pro AI přehledy Googlu (2025)
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 22. 5. 2025 9:24
-
Napsal Ivo Kylián
Google zveřejnil článek s názvem „Top ways to ensure your content performs well in Google's AI experiences on Search“ , který poskytuje obecná doporučení, jak optimalizovat obsah pro nové AI funkce ve vyhledávání. Vzhledem k rostoucímu významu AI ve vyhledávání je důležité, aby provozovatelé webů a e-shopů porozuměli těmto změnám a přizpůsobili své strategie.
Bohužel jakékoliv zkvalitnění vašich výstupů také znamená, že Google dostane lepší data, která pak využije ("zneužije").
Číst dál...
Příležitosti pro SEO konzultanty s AI přehledy v Googlu
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 21. 5. 2025 7:13
-
Napsal Ivo Kylián
Přestože zavedení AI přehledů Googlu pro Českou republiku (tzv. „AI Overviews“) ve výsledcích vyhledávání může vést k poklesu návštěvnosti z tradičních organických pozic, otevírají se pro SEO konzultanty nové příležitosti, jak pomoci s touto novou situací klientům.
Číst dál...
SEO a online marketingový mix
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 24. 10. 2023 19:40
-
Napsal Ivo Kylián
SEO je anglická zkratka, jejíž plné znění je „search engine optimization“, což v češtině znamená optimalizace pro vyhledávače. Občas se setkáváme s nesprávným výrazem „SEO optimalizace“, což mnozí odborníci na tento marketingový kanál považují za redundantní.
Číst dál...
Postup: Implementace direktivy noindex pomocí GTM
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 18. 9. 2023 14:25
-
Napsal Ivo Kylián
Ačkoli moderní systémy CMS pro webové stránky a eshopy nabízí flexibilní přístup k technickému SEO jak na úrovni celého webu, tak na úrovni jednotlivých typových stránek (kategorie a podkategorie, detailů produktů, informační stránky apod.), vždy se setkáte s problémy, které vám brání implementovat prvky, které by vám pomohly s onsite SEO.
Číst dál...
Co byste měli vědět o službě Google Discover
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 11. 9. 2023 14:30
-
Napsal Ivo Kylián
Google neustále vylepšuje svou sadu produktů s jediným cílem: ještě více zlepšit uživatelský zážitek. Mezi vylepšení, která zavedli, patří Google Discover - způsob, jak mohou uživatelé doslova objevovat personalizovaný obsah, aniž by ho museli vyhledávat.
Číst dál...
Jak se zapojit do srovnávačů (a jak pomáhají e-shopům)
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 28. 3. 2023 12:27
-
Napsal Ivo Kylián
Proč už více než 80 % českých e-shopů aktivně využívá srovnávače cen jako
Heureka nebo Zboží.cz? A jaktože srovnávače každý měsíc navštěvují miliony
uživatelů a toto číslo stále roste? I když se profesně srovnávači nezabývám a má specializace je SEO, tak jsem se nad tím zamyslel.
Číst dál...
Jak využít Slovník pojmů na e-shopu od Shoptetu
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 28. 4. 2020 19:32
-
Napsal Ivo Kylián
Slovník pojmů je užitečným nástrojem komunikace se zákazníky. Ať už prodáváte ve svém internetovém obchodě jakékoli zboží, jistě má váš obor pár výrazů či termínů, kterým vaši potenciální kupující úplně nerozumí.
Nenuťte je hledat neznámé pojmy na Wikipedii a nabídněte jim odpovědí přímo na vašem e-shopu. Kromě služby návštěvníkům webu uděláte něco navíc pro své SEO.
Číst dál...
Blokování Google nákupů v robots.txt pro Shoptet
- Podrobnosti
-
Zveřejněno: 2. 4. 2020 8:40
-
Napsal Ivo Kylián
V poslední době jsem byl několikrát požádán a řešil jsem k e-shopové platformě Shoptet problém, kdy Google Nákupy pro Slovensko požadovaly, aby mu e-shop zobrazoval cenu i v eurech. Defaultně bezparametricky shop zobrazoval Kč a Google reklamu na tyto produkty z důvodu zákazu průchodu parametru ?currency= v souboru robots.txt zamítá.
Číst dál...