Prezentace a případové studie

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.


Infografika: SEO checklist pro weby

seo checklist

Prohlédněte si komplexní infografiku a rozšiřte si své obzory o technických a obsahových faktorech SEO (on-page) a také o fixaci a tvoření zpětných odkazů (off-page) u webů a e-shopů.

Číst dál...

Infografika: Jak barvy ovlivňují konverze?

Barvy a konverze

Barevnost je silným psychlogickým aspektem, který působí na lidský mozek. A u webů a e-shopů to není jinak. Barevnosti tlačítek s call to action počínaje.

Číst dál...

Infografika: SEO anatomie webů

SEO anatomie webu

Schematické zobrazení základních SEO vlastností webů (metatagy, nadpisy, URL adresy a další), které pomohou optimalizaci a lepším pozicím v organickém vyhledávání Google i Seznamu.

Číst dál...

Infografika: Proč lidé opouští nákupní košík?

Opuštění košíku e-shopu

Průměrná míra opuštění nákupního košíku e-shopu je 68%. Tedy 32 lidí ze 100 odešle objednávku. Podívejte se na důvody, proč návštěvníci opouští košík před uskutečněním platby. Načerpejte inspiraci, jak se vyvarovat chyb a pomoci tak úspěšnému průchodu košíkem.

Číst dál...

Infografika: Google updaty roku 2014

Google updaty 2014

V průběhu roku 2014 vypustil Google několik updatů algoritmů, které měly ve světě větší či menší vliv na pozice v organickém vyhledávání. Těmi nejzásadnějšími byly Google Pandy, Pigeony nebo nové Penguiny. Podívejte se na tyto SEO změny v časové ose.

Číst dál...

Infografika: Responsivní design webů

responzivní design webů

Je váš web nebo e-shop optimizován pro mobilní zařízení nebo tablety? A to napříč platformami různých operačních systémů? Responzivní weby jsou designovány na jedné aplikaci pro efektivní zobrazování na všech zařízeních. Podívejte se na technické a obsahové specifikace responzivních webů a jak to vlastně funguje.

Číst dál...

Infografika: Cesty zvýšení použitelnosti webu

UX zlepšení webů

Přibližte váš web současným a potenciálním zákazníkům. Odhalte základní nedostatky webových prezentací a zajistěte si tak efektivnější plnění Vašich obchodních cílů pomocí zlepšení celkové použitelnosti a zvyšování konverzního poměru webu.

Číst dál...