Prezentace a případové studie

Jak zvýšit a optimalizovat konverzní poměr webu



1. Jak zvýšit a optimalizovat konverzní poměr webu?


2. Optimalizace konverzního poměru internetových stránek • nákup produktů • objednávka obch. informacíKonverzní • stránka s kontakty cíle: • vyplnění formuláře • odběr newsletterů atd.
3. „5 zákazníků ze 100 návštěvníků je lepší než 3 …“
4. Jak zvýšit konverzní poměr webu? Cesta to není krátká, ale se zaslouženou odměnou… …vyšším ziskem!
5. Krok 1 – nastavení si cílů a cest Pokuste se Stanovte cíle vcítit do role návštěvníků a návštěvníka kudy prochází webu Zbytečné Ne všichni informace či vstupují přes odkazy odvádí titulní stranu pozornost
6. Krok 2 – webová analytika Analyzujte, Přichází kam klikají návštěvníci návštěvníci tam, kam méně (mYx) potřebujete? Získají Google potřebné Analytics informace?
7. Krok 3 – identifikace překážek Sbírejte námitky a názory návštěvníků Motivujte odměnou Umístěte formulář (sleva na nákup atd.) pro připomínky
8. Krok 4 – optimalizujte web offline Studujte potřeby zákazníků i se zákazníky Zavolejte Mluvte s anonymně na prodavači, zákaznickou obchodními linku zástupci…
9. Krok 5 – chybějící informace Informace Reference „navíc“ před vzbuzují nákupem důvěru zajímají Na otázky v Budujte diskusích komunitu v odpovídejte sociálních rychle a sítích a věcně fórech
10. Krok 6 – wireframe řešení webuVíce návrhů vám ušetří peníze při vývoji stránekMožnost výběru optimální varianty
11. Krok 7 - testování A/B Heatmapy testování proklikovosti více variant Různé Mobilní prohlížeče zařízení
12. A co závěrem?Zvyšování konverzního poměru je soustavnápráce Zvýší se důvěryhodnost webu Buduje se obchodní značka Návštěvníci se budou vracet Obě strany budou spokojené
13. Děkuji vám za pozornost apřeji úspěšný zbytek dne.

http://www.slideshare.net/IvoKylian/jak-zvit-a-optimalizovat-konverzn-pomr-webu
0
0
0
s2sdefault