Prezentace a případové studie

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy, přednášky nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.


Prefetch, preload, preconnect, dns-prefetch, prerender

Existuje několik způsobů, jak zvýšit celkovou rychlost webu. Jedním z těchto způsobů je předem načíst zdroje, který budete potřebovat později. Rychlost webu je důležitou metrikou nejen pro SEO, ale také pro další online marketingové kanály. V neposlední řadě má rychlost webu přímý vliv na míru plnění stanovených cílů webu - konverzní poměr.

Ještě skvělejší je, že prohlížeče mají jednoduchý vestavěný (nativní) způsob, jak dělat všechny tyto věci. Je to výrazně komplexnější činnost a nechci fušovat do práce specialistů na zvyšování rychlosti webů, ale potřeboval jsem mít zdroj informací, na který se mohu odkazovat a mohu si současně sám modifikovat podle potřeb.

Číst dál...

10 věcí, na které copywriteři zapomínají

Setkávám se pravidelně s tím, že tvůrci obsahu mimo napsání informativního sdělení návštěvníkům webů dostanou úkol "psát pro SEO". Ti fundovanější si rovnou řeknou o analýzu klíčových frází. Úspěch s obsahem u vyhledávačů není jen o slovech, ale i o dalších důležitých kritériích.

Číst dál...

Optimalizace crawl budgetu pro začátečníky

Číst dál...

Web, který prodává - TREND Marketing Summit 2015 (video)


Kdo jsem?

Jsem konzultant na volné noze se specializací optimalizace pro vyhledávače (SEO). Praxi se SEO mám již téměř 15 let. Spolupracoval jsem nebo stále spolupracuji se špičkami mezi weby a e-shopy. Ve volném čase jsem (od)dechový muzikant.

S čím se na mě můžete obrátit?

  • Dlouhodobé řešení vašeho SEO
  • Podpora vašich interních SEO týmů
  • Komplexní a technické SEO analýzy
  • Školení SEO a základů webové analytiky (GA4)
  • Konzultace, mentoring a marketingové poradenství

Infografika: SEO checklist pro weby

seo checklist

Prohlédněte si komplexní infografiku a rozšiřte si své obzory o technických a obsahových faktorech SEO (on-page) a také o fixaci a tvoření zpětných odkazů (off-page) u webů a e-shopů.

Číst dál...

Proč UX? Ergonomie pro weby a e-shopy

Číst dál...

Infografika: Jak barvy ovlivňují konverze?

Barvy a konverze

Barevnost je silným psychlogickým aspektem, který působí na lidský mozek. A u webů a e-shopů to není jinak. Barevnosti tlačítek s call to action počínaje.

Číst dál...

Infografika: SEO anatomie webů

SEO anatomie webu

Schematické zobrazení základních SEO vlastností webů (metatagy, nadpisy, URL adresy a další), které pomohou optimalizaci a lepším pozicím v organickém vyhledávání Google i Seznamu.

Číst dál...

Podkategorie

Případové studie
Máte zájem o mé služby? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu mi pro vás pomohou rychle docílit kvalitních a měřitelných výsledků. Kontaktujte mě.
Prezentace

Máte zájem o mé prezentace a školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané jako přednášející a školitel SEO a obecně online marketingu oceníte vy i vaši posluchači. Kontaktujte mě.



Infografiky

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.


Články

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.