Prezentace a případové studie

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy, přednášky nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.


Infografika: Google updaty roku 2014

Google updaty 2014

V průběhu roku 2014 vypustil Google několik updatů algoritmů, které měly ve světě větší či menší vliv na pozice v organickém vyhledávání. Těmi nejzásadnějšími byly Google Pandy, Pigeony nebo nové Penguiny. Podívejte se na tyto SEO změny v časové ose.

Číst dál: Infografika: Google updaty roku 2014

0
0
0
s2sdefault

Infografika: Responsivní design webů

responzivní design webů

Je váš web nebo e-shop optimizován pro mobilní zařízení nebo tablety? A to napříč platformami různých operačních systémů? Responzivní weby jsou designovány na jedné aplikaci pro efektivní zobrazování na všech zařízeních. Podívejte se na technické a obsahové specifikace responzivních webů a jak to vlastně funguje.

Číst dál: Infografika: Responsivní design webů

0
0
0
s2sdefault

Infografika: Cesty zvýšení použitelnosti webu

UX zlepšení webů

Přibližte váš web současným a potenciálním zákazníkům. Odhalte základní nedostatky webových prezentací a zajistěte si tak efektivnější plnění Vašich obchodních cílů pomocí zlepšení celkové použitelnosti a zvyšování konverzního poměru webu.

Číst dál: Infografika: Cesty zvýšení použitelnosti webu

0
0
0
s2sdefault

iPneu.cz: organická návštěvnost navýšena o 90 %

organická návštěvnost navýšena o 90 %

Pro e-shopy specializující se na prodej pneumatik a disků je nejdůležitější sezónní prodej. Zimní sezóna začíná pravidelně v září. Letní sezóna startuje v jarních měsících. Po roce a půl spolupráce s internetovým obchodem www.ipneu.cz se podařilo navýšit návštěvnost z organického (tedy neplaceného) vyhledávání o více než 90 %.

Číst dál: iPneu.cz: organická návštěvnost navýšena o 90 %

0
0
0
s2sdefault

Euroline.cz: SEO přineslo vyšší návštěvnost o 48 %

Po roce a půl spolupráce s firmou Euroline Bohemia s.r.o. v oblasti SEO se zvedla návštěvnost webu z organického vyhledávání o 48 %. Tím se organické přístupy staly hlavním zdrojem návštěvnosti webu a dopokryly klesající trend v zájmu o výstavbu typových rodinných domů.

Číst dál: Euroline.cz: SEO přineslo vyšší návštěvnost o 48 %

0
0
0
s2sdefault

Podkategorie

Případové studie
Máte zájem o mé služby? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu mi pro vás pomohou rychle docílit kvalitních a měřitelných výsledků. Kontaktujte mě.
Prezentace

Máte zájem o mé prezentace a školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané jako přednášející a školitel SEO a obecně online marketingu oceníte vy i vaši posluchači. Kontaktujte mě.



Infografiky

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.


Články

Máte zájem o SEO konzutace, SEO analýzy nebo školení? Mé dlouholeté zkušenosti získané v online marketingu oceníte vy i vaši kolegové. Kontaktujte mě.